FAQ – najczęściej zadawane pytania

Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Pytania pogrupowane są w kategorie. Jeśli nie znalazłeś pytania lub odpowiedzi na poniższej liście, prosimy o kontakt.

Jak zarejestrować się na egzamin online ?

Aby zarejestrować się na egzamin online musisz założyć konto użytkownika odpowiednio w PeopleCert (dla PRINCE2®) lub w APMG (dla Agile PM®). Następnie podać swoje dane i zrealizować voucher egzaminacyjny, który został do Ciebie wysłany po zakupie szkolenia.  W kolejnym kroku wybierasz odpowiadający Ci termin i godzinę egzaminu. Centra egzaminacyjne PeopleCert i APMG są czynne 24/7. Szczegółowe informacje zawarte są w instrukcji, która została do Ciebie wysłana po zakupie szkolenia (instrukcja w języku angielskim).

Kiedy mogę zdawać egzamin online ?

Egzamin można zdawać w dowolnie wybranym przez siebie terminie. Centra egzaminacyjne pracują 24/7. Dostępne dni i godziny egzaminu mogą się różnić w zależności od ilości kandydatów czy dni tygodnia. Zalecamy rejestrację na egzamin minimum 3 dni wcześniej przed planowanym terminem zdawania egzaminu.

Jak wygląda przebieg egzaminu online ?

W dniu egzaminu należy przynajmniej 15 minut przed egzaminem sprawdzić prawidłowość działania sieci, kamery, głośników, mikrofonu oraz w przypadku egzaminów Peoplecert zainstalować oprogramowanie egzaminacyjne.

W godzinie egzaminu należy potwierdzić swoją tożsamość inwigilatorowi (jest to osoba z centrum egzaminacyjnego, która będzie nadzorować egzamin – poprosi o pokazanie przed kamerą dokumentu tożsamości, jak i pokazanie otoczenia – np. czy na biurku nic się nie znajduje). Inwigilator posługuje się językiem angielskim, w razie problemów z komunikacją można skorzystać ze słownika lub translatora. Egzamin odbywa się w języku polskim, lub w takim ,w jakim użytkownik, go zamówił. Po zakończonym egzaminie otrzymujesz wstępny wynik i w ciągu kolejnych kilku dni roboczych wynik finalny i certyfikat.

Szczegółowe informacje zawarte są w instrukcji, która została do Ciebie wysłana po zakupie szkolenia (instrukcja w języku angielskim).

W jakim języku jest egzamin ?

Egzamin standardowo zdawany jest w języku szkolenia. Na chwilę obecną wszystkie nasze szkolenia realizowane są wyłącznie w języku polskim. Na życzenie użytkownika egzamin może być zamówiony w dowolnym innym języku, w jakim jest prowadzony. Pełna lista języków znajduje się na stronie AXELOS.

Rekomendujemy zdawanie egzaminu w języku szkolenia.

Czy w cenie szkolenia zawarty jest egzamin ?

Tak, częścią każdego z naszych akredytowanych szkoleń jest egzamin. Ceny podane na stronie zawsze obejmują cenę akredytowanego szkolenia razem z egzaminem.

Czy otrzymuję certyfikat po ukończeniu szkolenia ?

Tak, każdy uczestnik naszych szkoleń otrzymuje certyfikat uczestnictwa w szkoleniu wystawiany przez ATO Future Think. Zgodnie z wytycznymi PeopleCert od 1 stycznia 2020 uczestnicy szkoleń PeopleCert zamiast certyfikatu uczestnictwa będą otrzymywać list potwierdzający.

Czy otrzymam certyfikat po zdaniu egzaminu ?

Tak, po pozytywnie zdanym egzaminie otrzymujesz międzynarodowy certyfikat AXELOS/PeopleCert dla szkoleń z PRINCE2 oraz APMG dla szkoleń z Agile PM.

Kiedy otrzymam certyfikat po zdaniu egzaminu ?

Certyfikat wystawiany jest w ciągu kilku dni roboczych od pozytywnie zaliczonego egzaminu. W przypadku certyfikatu PRINCE2 Practitioner, certyfikat będzie wystawiony po pozytywnie zdanym egzaminie oraz spełnieniu wymagań formalnych w postaci certyfikatu PRINCE2 Foundation lub równoważnego. Więcej informacji na stronie AXELOS.

W jakim języku otrzymam certyfikat ?

Certyfikat wystawiany jest w języku angielskim.

Czy na certyfikacie jest informacja, że to szkolenie e-learningowe ?

Certyfikat jest identyczny dla każdej formy szkolenia i nie zawiera żadnej informacji o sposobie realizacji szkolenia. Certyfikat jest potwierdzeniem wiedzy, a nie sposobu w jaki użytkownik się przygotowywał do egzaminu.

W jakiej formie otrzymam certyfikat ?

Standardowo dla wszystkich egzaminów certyfikaty wystawiane są w postaci elektronicznej w formie pliku PDF. Na życzenie użytkownika certyfikat może być wystawiony w postaci papierowej. Użytkownik może sam zamówić taką formę certyfikatu w PeopleCert lub APMG.

Jak kupić szkolenie ?

Szkolenia można nabyć na naszej stronie. W zakładce Oferta/Szkolenia e-learningowe znajduje się pełna lista dostępnych szkoleń online. Po dodaniu szkolenia do koszyka, należy podać dane użytkownika i płatnika(dane do faktury) i dokonać płatności.

Z czego składa się szkolenie ?

Każde szkolenie składa się z określonej liczy modułów szkoleniowych oraz przykładowych testów egzaminacyjnych. Niektóre szkolenia zawierają część treści w postaci plików PDF do pobrania.

Co zawiera szkolenie ?

Każde szkolenie akredytowane zawiera szkolenie i egzamin.

Czy w szkoleniu zawarty jest egzamin ?

Tak, w każdym akredytowanym szkoleniu uwzględniony jest koszt egzaminu realizowany odpowiednio w PeopleCert lub APMG.

Jak długo mam dostęp do szkolenia ?

Szkolenie udostępniane jest na 90 dni od momentu zakupu. Voucher egzaminacyjny ma ważność 100 dni od momentu zakupu. W tym czasie należy go zrealizować.

Ile razy mogę uruchamiać szkolenie ?

Szkolenie może być uruchamiane wielokrotnie w trakcie ważności dostępu. Każdy z modułów może być realizowany tyle razu ile jest konieczne do nauczenia się materiału.

Czy mogę przedłużyć dostęp do szkolenia ?

Tak, taka możliwość istnieje. Jeśli nie udało Ci się zrealizować szkolenia w całości, lub z innych powodów chciałbyś mieć dostęp do zakupionego szkolenia przez kolejne 90 dni, prześlij taką informację na adres biuro@futurethink.pl najpóźniej na 10 dni przed pierwotną datą wygaśnięcia szkolenia. Usługa jest płatna. Po 10 dniach od wygaśnięcia szkolenia przedłużenie dostępu nie jest możliwe.

Co zrobić gdy nie mogę się zalogować na swoje konto ?

Jeśli kilkukrotnie wpisałeś niepoprawne hasło odczekaj godzinę i spróbuj ponownie. Jeśli zapomniałeś swojego hasła skorzystaj z opcji odzyskiwania hasła na stronie z logowaniem. Jeśli w dalszym ciągu nie możesz się zalogować prosimy o kontakt pod adresem biuro@futurethink.pl.

Co zrobić gdy zapomniałem hasła do swojego konta ?

Jeśli zapomniałeś swojego hasła skorzystaj z opcji odzyskiwania hasła na stronie z logowaniem.

Co zrobić gdy nie słyszę lektora ?

W takiej sytuacji zalecamy wyczyszczenie zawartości pamięci podręcznej na urządzeniu, które jest używane do uruchamiania szkolenia, usunięcie plików cookies, sprawdzenie urządzenia oprogramowaniem antywirusowym i ponowne uruchomienie. Jeśli to możliwe, prosimy o uruchomienie szkolenia na innym urządzeniu i sprawdzenie, czy też występuje opisana sytuacja.

Co jeśli będę miał problemy techniczne w trakcie egzaminu ?

W przypadku problemów technicznych w trakcie egzaminu należy je zgłosić inwigilatorowi.

Jak mogę zapłacić za szkolenie lub podręcznik ?

Po zakupie szkolenia online lub podręcznika należy dokonać płatności z wykorzystaniem opcji płatności online Przelewy24 lub przelewu tradycyjnego. W przypadku wyboru płatności online, szkolenie jest od razu dostępne, w przypadku płatności przelewem tradycyjnym, dostęp do szkolenia jest uruchamiany po zaksięgowaniu płatności.

Na jaki numer konta mam dokonać przelewu ?

Płatności należy dokonać na rachunek:
ING Bank Śląski S.A. 28 1050 1012 1000 0090 3071 4068
podając w tytule przelewu numer zamówienia.

W jaki sposób otrzymam fakturę ?

Faktura wystawiana jest automatycznie na zgodnie z danymi podanymi w trakcie składania zamówienia. Faktura wystawiana jest elektronicznie w pliku pdf do pobrania. Link do pobrania faktury udostępniany jest w mailu z zamówieniem.

Fakturę można również pobrać z zakładki Moje konto na platformie szkoleniowej.

Jeśli nie otrzymałeś faktury prosimy o kontakt.

Co znajduje się na fakturze ?

Na fakturze znajduje się nazwa zakupionego szkolenia, a w przypadku zakupu podręcznika, tytuł książki oraz koszty przesyłki.

Czy podręczniki są dostępne od ręki ?

Tak, wszystkie nasze podręczniki, które można zobaczyć w ofercie znajdują się w naszym magazynie i są dostępne od ręki.

Kiedy otrzymam podręcznik ?

Podręczniki wysyłane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania płatności na naszym koncie. W przypadku płatności online najczęściej jest to następny dzień roboczy, w przypadku płatności przelewem bankowym, termin ten jest wydłużony o zaksięgowanie przelewu.

W jaki sposób mogę kupić podręcznik ?

Podręcznik można nabyć na naszej stronie. W zakładce Oferta/Podręczniki znajduje się pełna lista dostępnych książek. Po dodaniu książki do koszyka, należy wybrać sposób dostawy, podać dane do dostawy, podać dane do faktury i dokonać płatności.

Czy mogę podręcznik odebrać osobiście ?

Ze względu na lokalizację magazynu poza siedzibą firmy, niestety na dzień dzisiejszy nie jest możliwy osobisty odbiór książek w naszej firmie. Oferujemy dostawę kurierem DHL, paczką pocztową oraz kurierem Inpost.

Czy otrzymam fakturę ?

Tak, do każdego zakupu wystawiamy fakturę, zgodnie z danymi podanymi w trakcie składania zamówienia. Faktura wystawiana jest elektronicznie w pliku pdf do pobrania. Link do pobrania faktury udostępniany jest w mailu z zamówieniem.

Jakie moje dane są przetwarzane ?

W celu realizacji zamówienia przetwarzamy m.in. takie dane jak imię, nazwisko, adres zamieszkania i adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, nr telefonu. Na potrzeby zamawiania egzaminów przekazujemy imię i nazwisko oraz adres poczty elektronicznej do PeopleCert lub APMG. Pełna informacja odnośnie przetwarzania danych znajduje się w zakładce RODO.